woensdag 29 januari 2014

Decluttering


Aangezien ik nu min of meer zeeën van tijd heb, heb ik besloten eindelijk maar eens tijd te nemen om mijn spullen uit te zoeken. Toen ik 3 jaar geleden terug naar Nederland verhuisde, heb ik bijna alles meegenomen wat maar in de auto en op de aanhanger paste. Een deel van mijn inboedel heb ik vrijwel meteen weer verkocht, maar er zijn nog genoeg dingen die een nieuw thuis moeten vinden. Ik heb er maar een meer dagen project van gemaakt, het is namelijk niet mijn meest favoriete klusje. Maar ik weet zeker dat als alles weg is, ik blij ben met alle extra ruimte en dan vooral met het feit dat ik mijn fiets weer gewoon in de schuur kan zetten zonder bang te hoeven zijn dat er van alles omvalt ;)
Dus mocht je nog opzoek zijn naar bijvoorbeeld een Gazelle vouwfiets, schapenomheining, touwhalster, Converse schoenen of een retro groene pannenset, hou dan mijn marktplaats advertenties in de gaten. En ja, het is een zeer divers aanbod, haha!


Op haakgebied kom ik ook weer langzaam op gang. Nieuw garen is besteld en ondertussen maak ik wat projectjes af, waaronder deze speenkoorden. Een tijdje geleden kreeg ik de vraag of ik er eentje wilde maken, en wie mij goed kent weet dat het er dan niet bij eentje blijft. Binnenkort zullen er dus ook een paar in mijn shop staan gok ik zo ;)

2 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, ik verkoop momenteel ook van alles op Marktplaats. gelukkig heb ik al veel verkocht en sorry hier komen even geen spullen meer bij ;-)

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Decluttering....the story of my life :) Suc6!
    lieve groet Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...